leatherback schreef : Hm.. Gek. Ik zou zweren dat er veel minder foto's stonden toen ik net keek. En er maar een van een acer stond (Die met bedrading bedoelde ik).
Leuk hoor, vijvers. Ik heb een natuurlijke vijver aangelegd in het najaar, zonder filterinstallatie. hier heb ik bittervoorntjes en elritsen in uitgezet afgelopen weekend (Totaal 3 soorten, 30 stuks).
Hele mooie vijver! Ik hou van de natuur in de tuin, ik ben dan ook erg blij met onze ruime tuin en de vogeld en beestjes die erop af komen.
De foto's gingen inderdaad niet meteen zoals ik wilde, kan zijn dat je net tijdens mijn bewerkingen gekeken hebt.
Die acer heb ik inderdaad nog voor het genoemde gevallen kwartje al bewerkt, ga ik nu ook niks meer mee doen anders dan de normale verzorging.
Graag wil ik deze in de toekomst vormen als voorbeeld in bijlage.
Ik ben me er uiteraard van bewust dat dit nooit een boom van die kwaliteit zal worden, maar dat is een ricting waarin ik deze wil vormen om ook mijn technieken te oefenen. Als ik deze technieken beter beheers over een paar jaar, kan ik nog altijd bomen met een betere potentie aanschaffen.
De bron van de foto kan ik niet vermelden, hij staat al lang op mijn laptop om als voorbeeld in gedachten te houden en weet dus niet meer waar deze vanaf komt, zeer waarschijnlijk uit de galarij van deze website, maar zeker weet ik dat niet