Hallo allemaal,
Goed iedereen weer te zien in het nieuwe jaar
Ik heb in december bij
Bonsai Focus
het boek 'Bonsai Potters' by Daan Giphart and Lèvon Arzooyan, wat draad en een Kaneshin copper brush gekocht.
Allereerst mijn complimenten over de site, leuke galleries met foto's en videos. Ook de shop is erg mooi en overzichtelijk. Overal staat erbij waar het vandaan komt, afmetingen en andere informatie. Ook staat alles duidelijk onder aparte menu'tjes.
Ik heb 's avonds op 24 december de spullen besteld. Een nadeel was dat je niet kon betalen met Ideal (misschien persoonlijk nadeel). Op 4 januari kreeg ik een mail dat het pakketje pas verzonden. Ik was vanaf 31 december een week weg dus wanneer hij aangekomen weet ik niet.
Ik kwam thuis en alles was zeer zorgvuldig ingepakt in bubbeltjesplastic en een kartonnen doosje (€2,49, niet verzekerd verzendkosten, is niet duur!). Ook de spullen zagen er, zoals op de foto's gezien is, erg goed uit. De prijzen vielen ook erg mee (het boek was maar €10,- en het was ook nog eens helemaal nieuw wat ik niet verwacht had!).
Pluspunten:
1. lage prijzen
2. netjes ingepakt, producten zeer tevreden over
3. mooie, overzichtelijke shop
Minpunten:
1. late levering (kan zijn door de tijd waarin ik heb besteld, maar het was meer dan een week voorbij toen ze het pakketje pas verzonden)
2. Ideal miste ik bij betalingsmiddelen
Zeer goede shop, zeker de moeite waard om eens een kijkje te nemen!