ik was vandaag in de bouwmarkt om een paar zakken sierschors te kopen en wandelde nog wa rond toen ik daar dremels zag staan....
er waren drie modellen gaande van 55 euro tot 169...
er stond maar weinig uitleg bij(met 15 toebehorren bijv.)waar ik niet zo goed aa uit kon en wou me wa informeren.
de persoon die kwam helpen meldde me dat het de afdeling van zijn collega was en dat die vandaag niet werkte
nie veel slimmer geworden dus,behalve dat er maar 1 model was die oplaadbaar is...
kheb zelf de info nog wa gelezen en dat gaat dan van toeren,tot vermogen en zo...
nu stond er in de aldi krant dat er morgen "multitools" te koop zullen zijn...iets gelijk de dremel dus,maar van een ander merk....
nu heb ik zo een mini gevalleke(gebruik,ik wel es om krullekes op mijn glazen te tekenen en zo en om mini gaatjes te boren in fijn hout tijdens het knutselen)maar das dus echt iets heel licht.
ik wil ook niet direct meer dan honderd euro uitgeven aan een apparaat die ik voor "bonsai" wil gebruiken,terwijl ik van bonsai niks bak....
en aangezien die van de aldi nog geen dertig euro kost dacht ik:proberen??
ik heb een beeke info verzameld over de dremel,en ga morgen in de aldi es zien of die wa gelijkaardigs kan..
maar mischien zijn er forumleden die veel over gereedschap weten en dus kunnen zeggen of dat als beginneling wel voldoet,of gewoon weggegooid geld zal zijn??