Is relatief normaal hoor, wij gebruiken deze voor intensiever werk dan ze eigenlijk bedoeld zijn.
Bij frezen aan dood hout geef je veel meer zij druk dan als het gebruikt wordt om graveer werk.
dennisfranx schreef : kijk voor de grap is op aliexpress echt super veel dremel assecoires en spot prijzen wat ik tot nu toe heb is ook wel goede kwaliteit
daar kost zo'n flexibele slang $8,95. .. wel een paar maanden wachten. ..
dennisfranx schreef : kijk voor de grap is op aliexpress echt super veel dremel assecoires en spot prijzen wat ik tot nu toe heb is ook wel goede kwaliteit
dat is niet mijn ervaring meeste met twee weken binnen... een enkele keer heeft het 3 weken geduurd
en weet niet wat je er hier voor betaald heb hoeveel het scheelt ?
dat is niet mijn ervaring meeste met twee weken binnen... een enkele keer heeft het 3 weken geduurd
en weet niet wat je er hier voor betaald heb hoeveel het scheelt ?
De echte kost iets van €35... Vraag is wel of die van ali past natuurlijk. ..
die past kan ik je vertellen !
staat ook gewoon dremel op kan natuurlijk imitatie zijn maar werkt prima net als de freesjes
heb ook t deel dat het een boven frees is daar besteld en het handvat past en werkt allemaal scheelt gewoon een hoop geld