Bomen die in deze sectie geplaatst worden kunnen door de medegebruikers beoordeeld worden aan de hand van de onderstaande punten. Bij het bespreken zijn ook subjectieve beoordelingen welkom, maar met als hoofddoel om wegen ter verbetering voor te stellen.

Lees de sticky voordat je een boom plaatst of een beoordeling wilt doen.

Onderwerp:

Satsuki Azalea’s 6 jaren 8 maanden geleden #73076

• knoep
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Ontvangen bedankjes 348
Voor mij zelf is het een paar weken. En daar staat ook satsuki tussen. Dit is een geisoleerde stal waar het altijd boven het vriespunt is.
Ik ken een handelaar die al meer dan 30 jaar winkel heeft. Die elke winter zijn boompjes en bomen in een tuinhuisje zet in de tuin, waar niet meer licht is dan wat er door 2 kleine raampjes naar binnen komt. Daar staan alle soorten tussen. Loofbomen en groen blijvers. En elke lente lopen alle bomen uit. Soms heb ik de indruk dat velen vergeten dat elke boom in winter rust gaat en schijnen we te vergzten hoelang bomen in de zeecontainer zitten als ze onderweg zijn van japan naar ons. Ik stel mij toch telkens vragen waarom die paniek er altijd inschiet als het weer gaat vriezen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Satsuki Azalea’s 6 jaren 8 maanden geleden #73077

• Tom Haest
  • Tom Haest's Profielfoto
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Ontvangen bedankjes 1172
Paniek zou ik het niet noemen. Bij mij toch niet. Eerder goed geïnformeerd willen handelen.
Ik heb geen stal of geïsoleerd tuinhuis. Bij mij is het een tuinhuis met muurserre met glas van 4mm en een dak in polycarbonaat platen van 4mm.
Klaar genoeg, dat zeker. Maar moest het enkele dagen -3/-4 zijn zou het zeker binnen vriezen ook.

Ik denk dat er veel manieren zijn om ze door de winter te helpen, elk heeft daar zijn mening over.
Ik probeer door de vele informatie dat ik zie passeren het mijne te doen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

• Pagina:
  • 1
  • 2
Inloggen Registreren
Cron Job Starts