Bomen die in deze sectie geplaatst worden kunnen door de medegebruikers beoordeeld worden aan de hand van de onderstaande punten. Bij het bespreken zijn ook subjectieve beoordelingen welkom, maar met als hoofddoel om wegen ter verbetering voor te stellen.

Lees de sticky voordat je een boom plaatst of een beoordeling wilt doen.

Onderwerp:

welke boomsoort 7 jaren 4 maanden geleden #68899

• g.heertjes
  • g.heertjes's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Ontvangen bedankjes 1
Hallo bonsai liefhebbers.
Ik ben nieuw op dit forum en ook op dit gebied heb ik nog niet veel ervaring. Ben pas een paar jaartjes bezig. Ook weet ik nog niet hoe alles werkt en kwa regels en topii,s etc.
Ik hoop dat ik jullie vragen mag stellen want ik kijk m,n ogen uit naar al die pract bomen van jullie, ik hoop daar van te leren.mag ik ook nu een foto plaatsen waar ik vragen over heb. Het gaat over een voor mij onbekende soort . Ik kreeg hem 4 jaar geleden als een zaailing. Ik heb de eerste 3 jaar er n iets mee gedaan. aaaaaavooral toen ik het in een grote bak zette begon die lange takken te krijgen dat heb ik zo gelaten in de hoop dat de stam dikker werd. De stam is nu ruim 3 cm .Mijn vraag is.. hoe krijg ik takken en verfijning op de jonge lange takken en welke soort is de boom.

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

welke boomsoort 7 jaren 4 maanden geleden #68902

• Ivan
  • Ivan's Profielfoto
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Ontvangen bedankjes 416
Welkom,
Mijn eerste gedacht is vogelkers. Amerikaanse of inlandse. (Ik ben niet absoluut zeker)
Nog niet erg dik om al echte vorming te beginnen. Wel om te overwegen in welke richting je wil werken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: g.heertjes

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

• Pagina:
  • 1
Inloggen Registreren
Cron Job Starts