Hoi L,
Zoals bekend is fotografie niet mijn steke kant,meestal maak ik met de telefoon, darna zet ik ze op de computer. Op de computer worden de foto,s in een programma gezet en om ze te kunnen plaatsen moet ik ze eerst bewerken en vooral bij snijden[anders is het bestand te groot.
Zo te lezen heb je veel verstand van fotografie.Maar vind je het niet beledigend voor mij om in het openbaar te schrijfen [dat ik ze van een beelgscherm hebt gehaald.Wat is dat toch met jullie.Helaas is Tom van het forum gehaald, ik voel mij daar verantwoordelijk voor,want mijn handen kan ik niet in ontschuld wassen.En nu weer door jou schrijfen kweek je opnieuw een sfeer van wij tegen zij en nu [mijn eer en trots]wordt er niet op de topic van mij gereageert. \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ik vraag daar wel om en alleen twee leden gaven mij advies op mijn topic en de bomen.Jammer ,ik vind het sneu voor Tom en zal oscar schrijfen, dat hij aub Tom weer toelaat op het forum, want nieman kan zeggen dat ie zonder zonde is.Jij Je zegt in je commentaar dat je kan zien aan de foto , met welke camera, of smartfhone is gemaakt.Bij deze stuur ik je twee foto,s, en dan mag jij zeggen hoe en op welke camera ze zijn gemaakt.Want ik ben teleurgesteld om het feit [daar horen de dank je wel plaatsersa ook bij]dat er weer op de man wordt gespeeld ,terwijl ik een topic plaatst op een boom bespreking,die ik niet krijg[op een paar man na.En bij deze deel ik mee dat vanavond nog , een verzoek naar Oscar wordt gestuurd om Tom weer toe te laten.Immers velen van ons hadden vieze handen