Sabine van de Ven schreef : Zo dat zijn er heel wat!en mijn vraag over het gaas ook meteen beantwoord. Heb je een foto van die appeltjes?
het zijn er inderdaad heel wat maar deze verzameling is in veLe jaren opgebouwd hoor , dit is een deel van mijn verzameling de rest post ik op een andere keer ook nog wel eens.
trouwens het grootste deel van mijn bomen zijn gevormd uit struiken uit tuincentrum of uit tuinen uitgegraven net zoals een deel van mijn potten overgekocht zijn op verkoopsite,s zoals 2de hans of kapaza
zo hou ik voor mij de hobby betaalbaar voor een doorsnee arbeider
zoals ik reeds schreef hadden de malusen maar weinig appeltjes dus daar heb ik geen foto,s van gemaakt die ene die ik als grap van mijn vrouw had gekregen had wel veel appels maar omdat hij die lelijke entverdikking in het midden had heb ik van hem geen foto,s genomen.
I. V. M het gaas dat op de potten ligt dat is inderdaad tegen de vogels hier was een vogel zelfs zo fanatiek dat hij de grond van 2 bomen uit de pot groef en ze zijn gestorven aan beschadigde wortels in de zomermaanden (ik verdenk merels hiervan gezien ik er eentje op heterdaad heb betrapt).