@leatherback.
even rondkijken,ikke??ge kent mij duidelijk nie..als ik da ga doen(en rondkijken doede nie bij 1 zaak he
)dan ben ik failliet vrees ik...ik ben veel te enhousiast en te impulsief,das geen goede combi as ge nie echt veel geld te besteden hebt...
en ik hoefde helemaal geen malus,kheb al gewoon sierappelkes staan in de tuin,maar ja die hebben een entknobbel..
en tijdens een tripje zag ik deze appelkes(die ik anders ook al miljoenen keren heb tegengekomen)en ik nam een dozeke mee...
en zo heb ik een heleboel planten opgekweekt,waarvan ik heel impulsief zaadjes in de grond stak,zonder me af te vragen waar die voor moest dienen later...en das allemaal nie zo erg,als het planten zijn die buiten kunnen...maar ik heb er ook heel veel die binnen moeten overwinteren,en da word steeds lastiger wegens steeds meer en steeds groter
en bij deze dacht ik:bwaah,die kunnen dan gewoon buiten blijven...
ik ben ook een hele slechte in dingen verkopen later...dus geef ik wel veel weg,maar ook dat vind ik steeds moeilijke...dan ziet ge da ze der nie voor zorgen zoals het hoort,of dan is die dood...en dàn komen ze vragen of je der nog hebt,foert! nee...
kortom:mij moete echt nie op pad sturen.....das echt gevaarlijk.