MaartenPan schreef : Of het in appelsap kan weet ik niet, dat zou best wel een interessante vraag zijn. Gaaf om dat te proberen, daar horen jullie meer van!
Nee Nee klopt niets van geen appelsap, maar apfelkorn, strongbow of jillz de appels gaan op dat moment gisten en voegen hierbij een aangenaam gevoel aan ons natje toe.
Het echte verhaal wordt weer niet verteld, dus ik vertel hem 1 keer en dan is het klaar, Ja.
Harry de Appelwurm.
Harry is een opstandige tiener appelwurm die bij zijn pa en ma thuis in de appel woont. Harry de appelwurm is een beetje een opstandige tiener aan het worden, hij is zelfs als een keer in gevecht geweest met het kraaientuig (en dat zijn f*cking Hooligans). Ook luistert hij keiharde deadmethal muziek op zijn kleine kamertje in de appel van zijn ouders en rookt af en toe stiekem een stikkie. Naar voor de 3de keer s'avonds te laat zijn thuis gekomen waren Harry de appelwurm zijn ouders Joop en Anja het zat, bonje in de appel. Naar het gesneuvelde service en leeg gekieperde prullekbakje tiefte Joop zijn bloedeigen zoon op staat, Opzouten Harry!!!! riep die hem nog naar.
En daar stond Harry de appelwurm verlaten en alleen op zoek naar een nieuwe woning, wat nu dacht Harry. O ja google, hij pakte mijn mobiel en downloade de funda app en binnen 2 tellen had Harry een adresje gevonden. Een spik splinter nieuwe Goudreinet appel, zo'n dikke knots die nog aangepast moest worden, er kwam veel sap uit de appel en de pitten vond hij zo mooi dat die die een speciaal plekje gaf. Dit is mijn nieuwe huis, dus hij verkocht al zijn deadmethal platen en zijn stass wiet, die zijn pa Joop hem nog achterna had gegooid. Met dat geld had hij voldoende voor de inrichting van zijn nieuwe appel en dat was me daar een partij lux, led tvtje, playstation, hoekbank, bureau met computer (een echte Apple) en zelfs had hij nog geld oven voor een huisdier. Carlo de uurwurm waarvoor hij een luikje in de voordeur had gemaakt zodat Harry hem niet hoefde uit te laten. De pitten van de appel bewaarde hij in zijn bureau onder zijn bureaublad (dat is een grapje wat ik zelf heb toegevoegd)
Harry had het naar zijn zin, chill, top en voelde zich goed. Op een mooie nazomer dag zat die op zijn hoekbank fifa16 te spelen en zijn hasj pijpje te roken. Dit werd hem te veel een ging keihard out. Het noodlot sloeg toe.
Donkere wolken pakten zich samen boven de appel, de eerste regen druppels kletterden op Harry's huis. Hij merkte niets omdat hij kats van de planeet was, carlo likte hem nog een keer in zijn gezicht. BOEMM, KLETS, KRAAAK, de bliksem sloeg in: alles aan puin, en harry lag spier wit dood verschrompeld op de grond met zijn interieur verspreid naast hem, inclusief de pitten van de appel van onder zijn bureaublad.
en zo groeien nieuwe appelbomen zodat Harry zijn nazaten (want dat had die nog ff wel gedaan) weer opzoek kunnen naar nieuwe appels.
Toch nog een happy end.