Nou, dan ook maar eens mijn mening geven hier:
Ten eerste vind ik Lodder een mooie zaak, veel variatie in het grote assortiment; er is voor elk wat wils!
Ik vind persoonlijk ook de prijzen redelijk aan de hoge kant voor de meeste bomen, bomen uit het hele hoge segment (hebben ze altijd maar een paar staan) vind ik dan weer wel goed geprijsd.
Ook heb ik van verschillende mensen gehoord dat ze bij Lodder nog eens bij wat duurdere bomen (zeg op 400 euro) nog bijna 100 euro konden 'afdingen' (lees hier meer korting geven) ook al was het geen Sale.
Verder zijn bij het goedkopere segment ook een paar goede koopjes te vinden, je moet even zoeken tussen alle bomen, maar er zitten vaak erg nette bomen tussen met goede nebari, taps toelopende stam, weinig ingroeiingen etc. Deze zijn dan wel weer goed geprijsd.
Laatste punt: Lodder heeft een erg goede service, medewerkers zijn altijd erg vriendelijk. Vriend van me had er een boom van 340 euro gekocht, na 2 maanden werd hij ziek. Lodder vertelde dat ze hem gingen verzorgen en als hij er niet bovenop kwam dat hij het geld terugkreeg. Na een maandje opgehaald en was weer helemaal erboven op! Nou, zulke service kom je tegenwoordig nog maar weinig tegen hoor!
Meningen verschillen uiteraard door ervaringen, persoonlijke insteek etc., maar ik vind Lodder dus vaak prijzig, maar toch een erg goede zaak! En als je even goed zoekt, kom je echt goeie koopjes tegen!