mooi spul !
leuke soort vind ik
de voorste links oogt ook interessant , lage splitsing van de takken en ook stevige basis en onderin dus wat zichtbare tapsheid !
Ik vind dit wel een interessant onderwerp. Ik vroeg me al af of je hier de wortels helemaal bloot zou maken omdat de bladeren al open zijn.
Interessant artikel, waarmee dat meteen duidelijk is...
Beide bomen hebben het verplanten goed doorstaan. Ik heb ze deze winter toch nog verder terug gesnoeid. Eens zien hoe dit verder gaat de komende jaren.
Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage. Log in of registreer om die te bekijken
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Panda, devriesman
leatherback schreef : Blijkbaar is dit niet zon interessant onderwerp voor mensen. Dus heb ik eea opgeschreven op mijn blog en zal het niet hier herhalen.
nu 2 minuten later kan ik weer rondkijken, mocht het zich nog eens voordoen zal ik even een screenshot maken.
er stond iets als too many requests for human or crawler...
DolomighT schreef : nu 2 minuten later kan ik weer rondkijken, mocht het zich nog eens voordoen zal ik even een screenshot maken.
er stond iets als too many requests for human or crawler...
Ik weet precies wat je ervaart. Goed dat je het zegt. Ik heb in 2020 een aantal hacks gehad, en in overleg met mijn hostingprovider & firewall provider hebben we een maximum aantal verzoeken per minuut ingesteld. Ik heb ook gemerkt dat de security nu te hoog staat voor prettig gebruik van de website.
oOp de top zat ik op 10K+ hacking attempts per uur..