Na een hele tijd mee lezen en de laatste tijd ook posten me dan nu toch maar ff voorstellen.
Naam; Remco (achternaam is niet van belang
)
Leeftijd; 41
In de bonsai; ongeveer 7 jaar, laatste 3 jaar fanatiek
Ik ben ongeveer 7 jaar geleden begonnen met bonsai naar de aanschaf van een boompje in een tuincentrum (hoe anders zou je zeggen
) Deze boom heb ik nog steeds en doet het super (ondanks alle fouten die er in zitten een beetje mijn trots) De laatste 2 jaar ben ik fanatieker geworden met bonsai en is mijn collectie gegroeid van 1 boom naar pak hem beet 30 onderwerpen. Ik noem het onderwerpen omdat ik eigenlijk een boom start vanaf sapling of van uit zaad. Er zijn wel wat bomen die verder zijn maar die zijn gekocht bij winkels en om die echte bonsai te noemen gaat me ook ver
De hobby heeft een vlucht genomen de laatste doordat ik er veel over ben gaan lezen en op youtube info filmpjes ben gaan kijken. Op dit moment ben me nog bijna dagelijks aan het verdiepen in bonsai en info aan het verzamelen om mijn kennis uit te breiden.
Naast bonsai heb ik nog als hobby planten kweken uit zaad (ben nu bezig om te kijken of ik een mango plant uit zaad kan krijgen) Formule 1 (al 21 jaar) en BBQ Amerikaanse stijl (6 jaar)
De eerste foto die ik bij gevoegd is mijn aller eerste boom en de tweede foto is mijn laatste project, exposed root bonsai. Of dat project gaat lukken, geen idee. Niet geschoten is zo ie zo mis