Prachtige boom. Ik zou je ook wel graag een bod willen doen. Maar als leek wil ik je niet beledigen met een wilde gok als bod. Mocht je m eens actief gaan verkopen hoor ik t graag
leatherback schreef : Als iemand echte interesse heeft, van harte welkom om een bod te doen. Ik ga bij dergelijke bomen geen prijzen noemen, tenzij de boom actief in de verkoop gaat.
Als mijn bezoek dit weekend daadwerkelijk omt, is deze boom verkocht, en is dit de laatste foto. Ongesnoeid, zodat de nieuwe eigenaar meteen met de boom aan de slag kan. Is wel zo leuk, vind ik altijd!
Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage. Log in of registreer om die te bekijken
Msh kan de volgende eigenaar zich hier ook lid maken, dan kunnen we soms nog een fototje verwachten.
De nieuwe eigenaar zal er een hele mooie bijhebben.
Tom Haest schreef : Msh kan de volgende eigenaar zich hier ook lid maken, dan kunnen we soms nog een fototje verwachten.
Tom Haest schreef : Msh kan de volgende eigenaar zich hier ook lid maken, dan kunnen we soms nog een fototje verwachten.
dat gaat inderdaad wel goed komen
Ah, proficiat met je nieuwe boom.
Hele mooie. Ik heb het geluk gehad om hem in het echt te zien.