Het zal altijd zo zijn dat je mensen tegenkomt die veel meer ervaring hebben dan anderen. En ervaring leidt ook vaak tot oogkleppen: Het niet willen/kunnen erkennen dat iedereen klein begint met bepaalde zaken, en hier ook beginners{fouten} maakt. Dat kan wel bot overkomen ja.
Aan de andere kant kan ik uit ervaring vertelllen dat het ook hinderlijk kan zijn OM als je zelf enige kennis in een gebied hebt opgedaan, en dit ook internationaal erkent wordt, terecht gewezen wordt door iemand die net voor de eerste keer van het onderwerp gehoord heeft.
Ongetwijfeld zijn er door beide personen dingen gezegd die wat minder ideaal zijn. Het gevolg is dat posts verwijderd worden. En als ik zo de regels van die fora bekijk kan een persoonlijk beledigen leiden tot uitsluiten van het forum. Helaas voor jou is het zo dat een forum beter trekt als je de grote namen aan boord weet te houden. Immers, dat leidt tot kennis die niet veel mensen hebben. Dat betekent dat de bekendere artiest minder snel een bam zal krijgen.
Als je wel gewoon deel wilt blijven nemen aan het forum zou ik gewoon contact opnemen met de beheerder. Aangeven dat je te ver bent gegaan, en je in het vervolg goed zal gedragen. [Dit betekent overigens niet dat je dat zelf moet vinden!].
Komt vast goed.
Groet,
Jelle.